Best Offer

متعدی بیماریوں پر قابو پانے کی مہم کا آغاز، تعلیم کی راہ پر گامزن ہونے کا لیا حلف

طلبہ نے صفائی اپنانے اور صفائی رکھنے کا بھی لیا حلف
بیداری لانے کے لیے گاؤں کے گلیاروں میں نکالی گئی ریلی

ہردوئی: 2 اپریل
اسکول کے طلبہ نے اپنے اردگرد کو صاف ستھرا رکھنے، لوگوں کو صفائی اپنانے کی ترغیب دینے، رفع حاجت کے لیے بیت الخلا استعمال کرنے اور بخار آنے پر سرکاری ہسپتالوں میں علاج کرانے کا عہد لیا۔
متعدی امراض پر قابو پانے کی مہم کے تحت، پرائمری اسکول جوگی پور کے بچوں نے گاؤں کے گلیاروں میں ایک ریلی نکالی، لوگوں کو متعدی بیماریوں سے نمٹنے اور ان سے بچاؤ کے لیے آگاہ کیا۔ اس کے بعد تمام بچوں نے دستک کا عہد لیا۔ اسکول کی ہیڈ مسٹریس ترنم خاتون نے بتایا کہ گردن توڑ بخار، ملیریا، ڈینگو جیسی بیماریوں سے بچنے کے لیے صفائی ضروری ہے۔ انہوں نے وبائی امراض پر قابو پانے کی مہم کے بارے میں بتایا۔ محترمہ خاتون نے کہا کہ سب سے پہلے اپنے گھروں کے اردگرد صفائی کا خیال رکھیں اور ساتھ ہی دوسروں کو بھی صفائی رکھنے کی ترغیب دیں۔ اس دوران اساتذہ ریحانہ نسرین، ارشیتا سینی، روچی پوری، منیجنگ کمیٹی کے ارکان، باورچی اور آنگن واڑی ہیلپر جنکا دیوی کے علاوہ بچوں کے والدین موجود تھے۔

متعدی بیماریوں سے بچاؤ کا لیا عہد

یہ پروگرام سی ایچ سی اہروری میں کمیونیکیبل ڈیزیز کنٹرول مہم کے تحت منعقد ہوا۔ پروگرام کا افتتاح مہمان خصوصی ایم ایل اے پربھاس کمار اور بلاک چیف دھرم ویر سنگھ پنے نے مشترکہ طور پر کیا۔ سپرنٹنڈنٹ ڈاکٹر منوج کمار سنگھ نے کہا کہ متعدی بیماریوں سے بچنے کے لیے پہلے خود بھی بیدار ہوں، ساتھ ہی دوسروں کو بھی آگاہ کریں۔ انہوں نے متعدی امراض کے بارے میں معلومات فراہم کرائی۔انہوں نے کہا کہ محکمہ صحت صفائی کے ساتھ ساتھ بہتر خدمات کے لیے مہم چلا رہا ہے۔ اس سے پہلے سب نے دستک کا عہد لیا کہ وہ متعدی بیماریوں سے بچیں اور دوسروں کو بچائیں۔دریں اثناء طلباء اور آشا بہوؤں نے ایک ریلی نکالی تاکہ انہیں متعدی بیماریوں سے آگاہ کیا جا سکے۔ پروگرام میں بی جی ایم گورو سنگھ، ڈاکٹر کرانتی کمار اور ڈاکٹر جئے پرکاش موجود تھے۔

Check Also

مدرسہ فلاح المسلمین میں سالانہ امتحان ختم، طلبہ نے کی حفظ کی تکمیل، دعائیہ نشست منعقد

ہردوئی: 28 مارچ، ہماری آواز(یاسر قاسمی)مدرسہ فلاح المسلمین غوث گنج میں سالانہ امتحان کے اختتام …